Wycieczka klasy 5b w Kotlinę Jeleniogórską

Tutaj jesteś: Strona główna » Aktualności » Wycieczka klasy 5b w Kotlinę Jeleniogórską

7 czerwca klasa 5b  wraz z wychowawcą panem Pawłem Jaworskim oraz klerykiem Krzysztofem Świderskim wyjechała na wycieczkę.

Przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzenia Muzeum Przyrodniczego w Cieplicach. Byliśmy zachwyceni ilością zgromadzonych tam okazów i eksponatów. Mieliśmy okazję, by zwiedzić także Kościół Ojców Pijarów i odpocząć przy cieplickiej tężni.  Niestety pogoda nam nie dopisała, ale nasza niezawodna pani przewodnik i na deszcz znalazła sposób. Zmieniliśmy plan wycieczki i zwiedziliśmy Dolinę Pałaców i Ogrodów w Kotlinie Jeleniogórskiej (Mysłakowice, Łomnica, Karpniki i Wojanów). Zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy, by podziwiać XIV-wieczną Wieżę Książęcą w Siedlęcinie z zachowanymi oryginalnymi malowidłami, a następnie zaporę wodną w Pilchowicach.

Chociaż pogoda nam nie dopisała, to bawiliśmy się świetnie. Najważniejszy był czas spędzony razem w miłym towarzystwie i wesołej atmosferze.

Paweł Jaworski

Kalendarz wydarzeń

kwiecień 2024

pon. wt. śr. czw. pt. sob. niedz.