Wycieczka klasy IVa

W dniach 16-18 maja 2018 roku klasa 4a wybrała się na 3-dniową wycieczkę klasową. Wyjazd zorganizował o. Dominik, któremu pomagały p. Agnieszka Orawiec i p. Agnieszka Zachar-Kojder.

W czasie wycieczki poznawaliśmy różne ciekawe miejsca, nie brakowało także atrakcji. Pierwszego dnia udaliśmy się do Gniezna, gdzie uczetniczyliśmy we mszy świętej, nawiedzając tym samym grób św. Wojciecha. Następnie zwiedziliśmy słynną osadę archeologiczną w pobliskim Biskupinie. Na wieczór dojechaliśmy do miejsca noclegowego pod Licheniem. Tam następnego dnia zwiedzaliśmy sanktuarium maryjne, zorganizowaliśmy Drogę Krzyżową, a z wysokiej na niemal 140 metrów wieży podziwialiśmy piękne widoki. Po południu był czas na rejs statkiem wycieczkowym, natomiast wieczorem udaliśmy się na spacer do Lasku Grąblińskiego.

Ostatniego dnia pojechaliśmy do Poznania. Tam wzięliśmy udział w warsztatach wypieku rogali marcińskich, a równo w południe podziwialiśmy słynne poznańskie koziołki na wieży ratuszowej. Krótko po tym poznawaliśmy historię miasta w Muzeum Miasta Poznania. Ostatnią, najbardziej oczekiwaną atrakcją naszego wyjazdu było poznańskie Zoo. Zadowoleni i ubogaceni wróciliśmy do Bolesławca :)  Galeria zdjęć.

Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Liceum Ogólnokształcące Zakonu Pijarów im. ks. Stanisława Konarskiego